Symptomatyczna ulga, ale bez leczenia – reforma systemu opieki zdrowotnej Obamy cd

Przepisy proponowane przez Obamę mają na celu zapobieganie działaniom (takim jak ubezpieczenie zdrowotne lub ograniczanie świadczeń), które mają na celu ochronę ubezpieczycieli przed niekorzystną selekcją, ale także niekorzystne dla takich osób. Cel – zapewnienie, że każdy ma dostęp do ubezpieczenia, które promuje pozytywne wyniki medyczne i chroni przed finansowymi ruinami – nie podlega dyskusji. Środki są. Ocena wspólnotowa w powiązaniu z potencjalnie wysoką minimalną korzyścią zniechęciłaby do innowacji przez ubezpieczycieli, którzy nie mogliby oferować ubezpieczenia o niższej wartości aktuarialnej przy niższych stawkach składek, nawet gdyby znaleźli skuteczniejszy sposób świadczenia świadczeń. Pomimo zagwarantowanego problemu, ubezpieczyciele dostosowywali swoją strukturę świadczeń lub inne aspekty swoich planów (na przykład ograniczając dostęp do konkretnych terapii lub specjalistów) w celu uniknięcia kosztownych pacjentów. Zasady zaproponowane przez plan Obamy zmniejszyłyby możliwości dostępne dla konsumentów, z których niektórzy wolą konsumować mniej (lub więcej) opieki zdrowotnej, niż wymagałoby tego Kongres. W swojej determinacji, aby uniknąć nieprawidłowości w funkcjonowaniu rynku, plan Obamy znacznie zwiększa ryzyko niepowodzenia rządów i blokady regulacyjnej. Reformy tak wielkie jak plan Obamy mają dużą cenę. Według kampanii wydatki federalnej służby zdrowia mogą wzrosnąć nawet o 65 miliardów dolarów rocznie, ale tylko po 200 miliardach dolarów rocznie oszczędności. Zwyczajni podejrzani pojawiają się jako oszczędzający: technologia informacji zdrowotnych, zarządzanie chorobami, zapobieganie i badania porównawczo-skuteczności – wszystkie ważne pomysły, ale żadna z nich w najbliższym czasie nie przyniesie oszczędności. Obniżenie kosztów ogólnych branży ubezpieczeniowej również znajduje się na liście, ale nie w tym miejscu, gdzie znajdują się prawdziwe pieniądze.
Na początku swojej kampanii Obama zdał sobie sprawę, że powodzenie reformy systemu opieki zdrowotnej zależy od zdolności planu do spowolnienia wzrostu wydatków i zapewnienia dostępności opieki zdrowotnej dla wszystkich. Jego plan przeorganizowałby rynek ubezpieczeń zdrowotnych, ale nie zmieniłby podstawowych zachęt finansowych w systemie, które napędzają wydatki. Chociaż plan znacząco zwiększyłby liczbę Amerykanów z ubezpieczeniem zdrowotnym, to okaże się, czy będzie to kosztowało Amerykanów gotowych zapłacić.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0806561) został opublikowany na stronie www.nejm.org 24 września 2008.
Author Affiliations
Dr Antos jest naukowcem w zakresie opieki zdrowotnej i polityki emerytalnej w American Enterprise Institute w Waszyngtonie, komisarz Maryland Health Service Review Commission, Baltimore oraz adiunkt w School of Public Health na University of North Carolina. w Chapel Hill, Chapel Hill.

[przypisy: ostra niewydolność nerek objawy, nitki grzybni w moczu, laramid ]

Powiązane tematy z artykułem: laramid nitki grzybni w moczu ostra niewydolność nerek objawy