Primum Non Nocere – Plan McCaina dotyczący nieposzanowania zdrowia

Najważniejsze pytania zgłaszane przez kandydatów na prezydenta dotyczące opieki zdrowotnej dotyczą ich wartości i oceny. Będą one kierować nowym prezydentem poprzez kręty, nieprzewidywalny proces wiodącej zmiany opieki zdrowotnej. Specyfika propozycji kandydatów ma znaczenie. Ale ważniejsze jest to, co plany zdrowotne przekazują na temat podstawowych przekonań i charakteru przyszłego prezydenta. Zgodnie z tym standardem, John McCain nie pojawia się jako indywidualista czy centrysta, ale jako radykalny społeczny konserwatysta mocno trzymający się ideologii, która ożywia wewnętrzną politykę prezydenta George a W. Busha. Głównym celem polityki zdrowotnej prezydenta Busha i Johna McCaina jest zmniejszenie roli ubezpieczeń i zmuszenie Amerykanów do płacenia większej części rachunków za opiekę zdrowotną z kieszeni. Objęcie przez nich sił rynkowych, ostry antagonizm wobec rządu i determinacja, by zmusić jednostki do większej skóry w grze , są nadrzędne – wszystkie inne cele są zależne. Rzeczywiście, republikańskie zaangażowanie w reformy rynkowe jest tak silne, że Bush i McCain, chcąc osiągnąć swoją wizję, wydają się gotowi podjąć ogromne ryzyko dzięki skuteczności, równości i stabilności naszego systemu opieki zdrowotnej. W szczególności plan McCaina stanowiłby poważne zagrożenie dla obecnego systemu sponsorowanego przez pracodawcę ubezpieczenia, od którego zależą więcej niż trzy piąte Amerykanów, zwiększa zależność od nieuregulowanych indywidualnych rynków ubezpieczeń (które są notorycznie nieefektywne) i pozostawia liczbę nieubezpieczonych Amerykanów praktycznie niezmienionych. Efektem ubocznym planu McCaina byłoby zagrozić dostępowi do odpowiedniego ubezpieczenia dla milionów najokrutniejszych obywateli Ameryki.
W 1954 r. Prezydent Dwight D. Eisenhower (republikanin) podpisał regulacje wewnętrzne Urzędu Skarbowego zwalniające z podatku dochodowego od osób fizycznych składki pracodawców na pokrycie kosztów ubezpieczenia zdrowotnego swoich pracowników1. Celem było zachęcenie do wzrostu prywatnych ubezpieczeń. Decyzja Eisenhowera okazała się spektakularnie skuteczna: 160 milionów Amerykanów uzyskuje teraz prywatne ubezpieczenie zdrowotne w miejscu pracy.
Senator McCain zakończyłby zwolnienie z federalnego podatku dochodowego na ubezpieczenie sponsorowane przez pracodawcę. Jeden wynik jest przewidywalny: zmniejszenie liczby firm zapewniających i dofinansowujących ubezpieczenia zdrowotne dla swoich pracowników. Z biegiem lat wiele badań wykazało, że skoro ulga podatkowa dla pracowników otrzymujących ubezpieczenie od sponsorowanego przez pracodawcę spada, pracodawcy rzadziej go oferują. Na podstawie tych badań, ekonomiści przewidują, że w wyniku tego straci 10 do 28 milionów ze 160 milionów Amerykanów z ubezpieczeniem sponsorowanym przez pracodawcę.2-4 Te nowo nieubezpieczone Amerykanie wejdą na burzliwy rynek indywidualnych ubezpieczeń. Wielu pracodawców, którzy kontynuują subsydiowanie ubezpieczenia, prawdopodobnie zmniejszy ich składki, zmuszając pracowników do poniesienia większej części kosztów. Senator McCain zaprzecza, że jest to prawdopodobny efekt jego polityki, ale jego zaprzeczenia podważają logikę ekonomiczną rynku, którą w inny sposób obejmuje.
Poglądy wyborców na przejście na rynek ubezpieczeń indywidualnych. Dane pochodzą z Kluczowych ustaleń: Ankieta zdrowia śledzącego Kaiser: wybory 2008 – sierpień 2008 r. Od Henry ego J.
[patrz też: szczecin medicus cennik, zdjęcie cefalometryczne, usg ortopedyczne wrocław ]

Powiązane tematy z artykułem: szczecin medicus cennik usg ortopedyczne wrocław zdjęcie cefalometryczne