Porównanie kosztów kształcenia i dochodów lekarzy i innych specjalistów ad

Wewnętrzna stopa zwrotu to roczny zysk z inwestycji edukacyjnej w ciągu całego cyklu życia, wyrażony w procentach i dostosowany do średniej liczby przepracowanych godzin (skorygowana w czasie, wewnętrzna stopa zwrotu). Przyjęliśmy stałe, robocze życie, od ukończenia szkoły średniej do ukończenia 65 lat. Chociaż niektóre osoby mogą zdecydować się na dłuższą pracę, udział w przychodach dodatkowych lat jest banalny w naszej metodzie analizy. Założono, że uczniowie bez przerwy pracowali na cztery lata na studiach licencjackich i studiach podyplomowych (o zmiennej długości) i byli zatrudnieni w okresie letnim nie spędzonym w szkole. Wszyscy absolwenci szkół zawodowych byli zatrudnieni w swoim zawodzie. Przyjęliśmy także, że inflacja ma taki sam wpływ na dochody, czesne, koszt długu zaciągniętego na finansowanie edukacji i siłę nabywczą; w związku z tym nie próbowaliśmy uwzględniać przyszłej inflacji w naszym modelu. Wszystkie dane dotyczące kosztów i dochodów wyrażone są w dolarach z 1990 roku.
Definicje i źródła danych
Koszty bezpośrednie
Tabela 1. Tabela 1. Bezpośrednie koszty kształcenia zawodowego. Bezpośrednie koszty kształcenia obejmują czesne, opłaty, materiały edukacyjne oraz pokój i wyżywienie. Założono, że studenci weszli do szkoły wyższej bez zadłużenia i bez oszczędności, tak że wszystkie koszty edukacyjne musiały zostać uzyskane lub pożyczone. Zakładano, że wszystkie letnie dochody zostaną wykorzystane na pokrycie kosztów edukacji, a pozostałe wydatki zostały pokryte z niezwracalnych pożyczek studenckich (na 8 procent odsetek z 15-letnią kadencją, z terminem spłaty rozpoczynającym się rok po ukończeniu studiów). Chociaż niektórzy uczniowie nie musieli pożyczać, ta metoda odzwierciedla koszty alternatywne wyczerpania istniejących zasobów. Zakładano, że wszystkie grupy otrzymały czesne w wysokości 3 760 USD rocznie (średni ważony koszt nauki dla wszystkich amerykańskich studiów licencjackich w 199015 r.) Oraz 9 108 USD rocznie na wydatki związane z wydatkami w szkołach wyższych i wyższych (zgodnie z założeniami budżetu w 1990 r. Przez gwarantowanego studenta Program pożyczkowy, program rządowy dotujący kredyty studenckie, w ocenie potrzeb finansowych niezamężnych mężczyzn). Tabela podsumowuje całkowite czesne, 11,16-18 wydatków i roczną spłatę kredytu według uzyskanego stopnia – czyli bezpośrednich kosztów kształcenia zawodowego.
Koszt alternatywny
Koszt alternatywny to dochód, jaki osoba mogłaby wygenerować, gdyby nie wykonywała wykształcenia wyższego. Zatem koszt alternatywny został zdefiniowany jako dochód absolwenta szkoły średniej zatrudnionego w pełnym wymiarze godzin. Uzyskaliśmy średni dochód przed opodatkowaniem absolwentów szkół średnich w Biurze Spisu Powszechnego19. Koszty alternatyw zostały uznane za takie same dla wszystkich zawodów iw każdym wieku.
Dochód i godziny
Korzystając z metody Beckera, 20 założyliśmy, że letnie zarobki studentów i absolwentów we wszystkich grupach stanowią jedną czwartą rocznego dochodu absolwentów szkół średnich w podobnym wieku, jeśli harmonogram edukacyjny umożliwił zatrudnienie w lecie (nie dotyczy to drugiego i drugiego roku). studentów medycyny i stomatologii trzeciego roku). Przyjęliśmy także, że studenci przygotowujący się do zawodu spędzili tyle samo czasu na naukę i pracę na wakacjach, jak absolwenci szkół średnich spędzający w pełnym wymiarze czasu pracy21.
Przychody dla osób w biznesie zostały obliczone na podstawie danych dotyczących początkowych dochodów dla absolwentów 20 najlepszych szkół biznesowych – grupy porównawczej12
[przypisy: tritace ulotka, walas radomsko, luteina dopochwowa skutki uboczne ]

Powiązane tematy z artykułem: luteina dopochwowa skutki uboczne tritace ulotka walas radomsko