Porównanie kosztów kształcenia i dochodów lekarzy i innych specjalistów ad 8

Po drugie, ogromne koszty edukacyjne32 ponoszone przez studentów medycyny mogłyby zostać zredukowane. Siły rynkowe są wszechobecne. Podobnie jak siły rynkowe mogą być wykorzystywane do zachęcania studentów medycyny do wyboru zawodu w podstawowej opiece zdrowotnej, te same siły mogą skłaniać studentów do wyboru zawodu w innych zawodach. Wyniki naszej analizy dochodów z różnych dziedzin wskazują, że lekarze podstawowej opieki zdrowotnej otrzymują obecnie niższy zwrot z inwestycji edukacyjnych niż lekarze specjaliści lub specjaliści z zakresu biznesu, prawa i stomatologii. Te zwroty i zachęty, które tworzą, powinny być dokładnie przeanalizowane w ramach reformy systemu opieki zdrowotnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Welch jest laureatem nagrody Departamentu Spraw Weteranów Rozwoju Zawodowego w dziedzinie badań i rozwoju służby zdrowia.
Author Affiliations
Z Veterans Affairs Medical Center, White River Junction, Vt. (WBW, AEW, HGW) oraz z Departamentu Psychiatrii (WBW, AEW) i Centrum Ewaluacyjnych Nauk Klinicznych (HGW), Dartmouth Medical School, Hanover, NH Mr Wallace jest niezależnym księgowym w West Linn, Oreg.
Poproś o ponowne przedłożenie prośby do dr Weeksa lub dr. Welcha w Grupie ds. Wynagrodzeń Weteranów, 111B, Centrum Medyczne Weteranów, White River Junction, VT 05009.
Słownik
Przepływ gotówki za godzinę Przepływ pieniędzy na godzinę do lub od osoby lub firmy. W tej analizie roczne przepływy pieniężne za godzinę (CF) definiuje się jako roczne dochody po wydatkach (Y) pomniejszone o roczne wydatki edukacyjne (E) i roczne koszty alternatywne (O), podzielone przez roczną liczbę przepracowanych godzin (H), zgodnie z definicją w następującym równaniu: CF = (YEO) / H. Koszt alternatywny Wartość dostępnych alternatyw, które muszą zostać utracone w celu osiągnięcia określonego celu. W tej analizie koszt alternatywny to dochód, który można uzyskać, rozpoczynając pracę zaraz po ukończeniu szkoły średniej, jest taki sam dla wszystkich grup zawodowych. Stopa dyskontowa Stopa, o jaką dochód jest obniżany za każdy rok po ukończeniu szkoły średniej. Stopa dyskontowa odzwierciedla większą wartość dolara otrzymanego dzisiaj, w porównaniu do dolara otrzymanego w przyszłości. Wartości różnią się, ponieważ dzisiejszy dolar może zostać zainwestowany, aby uzyskać natychmiastowy zwrot. Stopa dyskontowa wynosząca np. 5 procent oznacza, że dolara otrzymanego w jednym roku uważa się za wartość 0,95 USD, a dolara za dwa lata – 0,902 USD. Ze względu na wpływ na wartość bieżącą netto, stopa dyskontowa zmienia się w naszej analizie w celu odzwierciedlenia szeregu racjonalnych możliwości. Wartość bieżąca netto skorygowana o bieżące różnice Różnica w aktualnej wartości przyszłego wynagrodzenia godzinowego pomiędzy danym absolwentem zawodowym a absolwentem szkoły średniej w tym samym wieku, po odjęciu wszystkich wydatków edukacyjnych. Jest on obliczany jako suma wartości rocznych przepływów pieniężnych na godzinę (CF) w odniesieniu do liczby okresów (j, od 0 do n-tego okresu), zdyskontowanych według określonej stopy inwestycji alternatywnej (i), do obecnego okresu , jak pokazano w następującym równaniu: NPV (CF) = (j = 0) Sigma (n) CFj / (1 + i) j + 1, gdzie NPV oznacza bieżącą wartość netto Skumulowana skorygowana w czasie wartość bieżąca netto Suma wartości bieżących netto każdego roku od ukończenia szkoły średniej do określonego wieku, skorygowana o liczbę godzin przepracowanych w ciągu roku. Średnia skorygowana w czasie wartość bieżąca netto Skumulowana wartość bieżąca netto, przedstawiona jako średnia w całym okresie użytkowania, skorygowana o liczbę przepracowanych godzin w ciągu roku. Współczynnik rocznej stopy zwrotu z inwestycji Miara rocznej stopy zwrotu z inwestycji. Jest ona definiowana jako roczna stopa procentowa (r), która wyrównuje ujemny i dodatni przepływ pieniężny (przepływ pieniędzy do i od osoby lub firmy) na godzinę (CF) inwestycji edukacyjnej w czasie jej trwania, ważąc je według czasu występują one; j oznacza liczbę kropek, od 0 do n-tego okresu. Można to wyrazić za pomocą następującego równania: (j = 0) Sigma (n) CFj / (1 + i) j + = 0. W naszej analizie ujemne przepływy pieniężne występują we wcześniejszych okresach, dodatnie przepływy pieniężne występują później. Zamknij Słownik
[więcej w: wladeczek12 instagram, apo napro opinie, abix olkusz ]

Powiązane tematy z artykułem: abix olkusz apo napro opinie wladeczek12 instagram